søndag 8. november 2009

Hønsehauk






Det har vært litt rolig med foto i det siste men er igang igjen nå tenke eg.

Bytter litt camoflasjehytte med morten å har lagt ut åte til hønsehaukene nå som han er i Afrika.
Etter å ha fora selv i flere dager å sett at åte forsvinne så bestemte jeg meg for å gå inn i hytta tidlig på morningen i dag for å se hvem som har forsynt seg. I Grålysningen å nesten nede ved hytta såg eg en hauk som lettet.
Hadde tatt med meg 70-200mm som ikke vise så godt igjen i fotoluka siden det var første turen så var det bare å vente å se om det ville skje noe mer...
Det kom 2 muligens 3 hauker innom å forsynte seg å det ble litt knipsing i varierende lys.
I ettermiddag satte jeg og to andre opp nye sittepinner så får tiden vise om de blir tatt i bruk.

Ingen kommentarer: