mandag 14. september 2009

Linerle




I går var det flott vær så det var gry tidlig opp på morgenen for å nyte dagen ute.

Det var litt rovfugler å se så jeg hadde et par timer i camoflasje med vandrefalk som mål ved en plass hvor den bruker å sette seg. Såg vandrefalken men søndag og fint vær betyr at jeg langt i fra er aleine ute på tur,så får jeg muligheten så vil jeg prøve på ny i en ukedag med mindre ferdsel.
Etter å ha pakket sammen teltet besøkte jeg et par plasser med brukbart med vadefugler men de var ikke så samarbeidsvillige. Heldigvis er mulighetene mange nå i høsttrekket av fugler.
Dro for å se etter noen Gulerler som var oppservert dagen før men jeg endte opp med noen linerler som ivrig drev å jaktet på diverse insekter. Fikk bilder av noen andre fugler og men følte at jeg kom best utav det med linerlene i goværet.

Måtte fin været vare en stund til:-)

Ingen kommentarer: