søndag 30. november 2008

Fisketur til Ponoi.

Hytta var som navnet sier...

Det er ikke tåkedis men millioner av fluer

Grønt og fint

Fast fisk

Blank fin laks

Etter et kjekt julebord så er ikke dagen der på like kjekk... Så da er det bare å la bilen stå å rote litt i arkivet i steden.
Fant bilder fra en fisketur til Russland i 2005 hvor jeg fisket i ponoi på Kolahalvøya. Var der i 16dager å lå i en fiskecamp langt fra folk så vi hadde mye elv for oss selv. Maten var go denne gang,noe den ikke var i 2004 nå jeg fisket Varzuga ellers var fiske sånt passe.
En kan fiske like godt på ei god uke i jærelvene som på kola så er det antall fisk som teller så kan en godt holde seg hjemme heller!
For meg så har det vært helhetsopplevelsen som har vært vikig med natur,kultur og fiske. Det er en fantastisk flott og urørt natur på kola å i ettertid så hadde det nok vært kjekkere å brukt mer tid på foto og ikke bare ruslet rundt med fiskestang.
Uka før meg fikk de se en flokk ulver som krysset elva og en brun bjørn som ikke var helt god,for min del ble det stortsett tiur og ørn som ble sett.

Ingen kommentarer: