fredag 21. november 2008

1 plass i fotokokurranse!


Stavanger foto og Biofoto Rogaland hadde annonsert en fotokonkurranse så da ble jeg fristet og sendte 3 bilder. Det ene bilde nådde til topps og jeg fikk første plass i konkurransen. Ble gratulert av Roger Brendhagen som var hoved dommer og fikk et flott fotostativ i premie av Manfrotto og Stavanger Foto. Tusen takk for det!

Om vinner bilde så kan jeg si at jeg brukte totalt over 200timer for å få det motivet og et par andre motiv som jeg hadde planlagt og håpet på.

På fotomessa var det mye kjekt utstyr som fristet men jeg får være fornøyd med det jeg har selv om Nikon frister akurat nå...

2 kommentarer:

Alfred Haram sa...

Digger ørnebildet, skikkelig klasse over det.

Rune Sveinsgjerd Karlsen sa...

Takk for det Alfred:-)
Håper det blir muligheter for noen gode ørnebilder til vinteren og.
Fikk et rådyr til så eg kan legge ut så får me se kor det blir:-)
Snakkes.

Mvh Rune